CCOO organitza a Cornellà un debat sobre la perllongació del tramvia al Baix Llobregat

Demà divendres, 22 de setembre, a les 9.30 hores, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura

En el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, que se celebra del 16 al 22 de setembre a Catalunya, CCOO organitza a Cornellà de Llobregat l’acte “Perllongar el tramvia al Baix Llobregat: una aposta per la millora de la qualitat de vida i treball a la comarca”.

Tindrà lloc demà divendres, 22 de setembre, a la sala d’actes de la seu del sindicat a Cornellà (Crta. d’Esplugues, 68), a partir de les 9.30 hores. Després de la salutació per part de Saida Ehliluch, secretària de Socioeconomia i Aliances Socials de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf, es farà (9.45 hores) una conferència a càrrec de Pere Macías, director d’estratègia de la connexió del tramvia de l’Ajuntament de Barcelona, i una taula de debat (10.30 hores) moderada per Laura Diéguez, tècnica de Sostenibilitat del sindicat amb Joan Ramon Casals, alcalde de Molins de Rei, Lídia Muñoz, presidenta de l’Àrea de Territori, Sostenibilitat i Activitat Econòmica de Sant Feliu de Llobregat, Manel Ferri, vicepresident de la PTP-Associació per a la Promoció del Transport Públic, i Carlos del Barrio, secretari de Polítiques Sectorials i Sostenibilitat de CCOO de Catalunya, i debat posterior. Finalment, a les 13.00 hores hi haurà la cloenda per part de Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf.

cartell “Perllongar el tramvia al Baix Llobregat: una aposta per la millora de la qualitat de vida i treball a la comarca”