CCOO organitza diversos actes durant la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura

Del 16 al 22 de setembre se celebra a Catalunya la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura que promou hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, amb bicicleta, amb transport públic o amb vehicle elèctric, així com la visualització dels canvis possibles en l’ús de l’espai públic, la millora de la qualitat de l’aire i la reducció de la contaminació.

Amb el lema ‘Mobilitza’t per un aire més net!’, la setmana del 2017 a més de vetllar per una vida saludable, sostenible i segura, també reforça el poder de la ciutadania per millorar la qualitat de l’aire que respirem.

CCOO de Catalunya ha organitzat diversos actes amb motiu d’aquesta setmana de la mobilitat:

– La mobilitat amb perspectiva de gènere. El 19 de setembre, a les 10hores a CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, de Barcelona).
– La mobilitat a Badalona. Discussió i accions. El 20 de setembre, a les 9.30 hores a CCOO de Badalona (C/ Font i Escola, 6).
‘Perllongar el Tramvia al Baix Llobregat, una aposta per a la millora de la qualitat de vida i treball a la comarca’. El divendres 22 de setembre, a les 9.30 hores a la sala d’actes del local de CCOO de Cornellà de Llobregat (Crta. d’Esplugues, 68).