CCOO de Catalunya celebra demà la Diada del Treball Digne a la Farga de L’Hospitalet amb la participació dels secretaris generals de CCOO d’Espanya i Catalunya

Unai Sordo i Javier Pacheco atendran als mitjans de comunicació a les 11.30 hores

Demà dissabte, 16 de setembre,  tindrà lloc a La Farga de l’Hospitalet la Diada del Treball Digne de CCOO de Catalunya. Jornada festiva i reivindicativa que vol ser un lloc de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya i un element de cohesió de l’organització a l’inici d’un curs sindical que es presenta molt intens.

La jornada tindrà el seu moment més destacat en un col·loqui, a les 12 hores, on es comptarà amb les intervencions del nou secretari general de la Confederació Sindical de CCOO, Unai Sordo, i de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. El col·loqui estarà conduït per la periodista d’El País, Milagros Pérez Oliva. Abans del col·loqui, al voltant de les 11.30 hores, Sordo i Pacheco atendran ls mitjans de comunicació. Els professionals dels mitjans que vinguin a cobrir aquesta convocatòria hauran de recollir una acreditació de premsa a l’entrada del recinte.

La Diada del Treball Digne comptarà també, al llarg de la jornada, amb un reconeixement a la tasca sindical i una actuació musical i també disposarà de diferents espais lúdics, gastronòmics i culturals.

Tota la informació de la jornada, la trobareu en aquest enllaç: