Demà divendres, 15 de setembre

CCOO fa un reconeixement al compromís i a la militància dels afiliats i afiliades de Roca Sanitario

Coincidint amb la celebració del centenari de l’empresa, la Secció Sindical de CCOO de Roca Sanitario vol fer un reconeixement al compromís i a la militància dels seus afiliats i afiliades, especialment aquells que fa més de 25 anys que estan afiliats al sindicat. Per aquesta raó ha organitzat un acte aquest divendres, 15 de setembre, a partir de les 18 h, al Parc Arqueològic Mines de Gavà (c. de Jaume I, 7), en el decurs del qual se’ls lliurarà una insígnia de plata de CCOO.

A aquest acte assistiran els secretaris generals de CCOO d’Espanya i de Catalunya, Unai Sordo i Javier Pacheco, respectivament; el secretari d’Organització de la federació estatal d’Indústria, Tomás Díaz; el secretari general d’Indústria a Catalunya, José Antonio Hernández, i els secretaris generals de la Unió Intercomarcal i del Sindicat d’Indústria del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf, Josep Maria Romero i Álvaro Muñoz. També està previst que hi assisteixin l’alcaldessa de Gavà i l’alcalde de Viladecans, les dues poblacions on Roca Sanitario té els centres de treball.

14/09/2017