La Federació d’Educació de CCOO anuncia que no assistirà a l’acte de cloenda del debat “Ara és demà”

A l’acte que el Departament d’Ensenyament durà a terme aquesta tarda

La Federació d’Educació de CCOO ha decidit no assistir a l’acte de cloenda del debat “Ara és demà”.

Amb aquesta absència, CCOO vol deixar clar el seu rebuig tant al fons com al contingut d’aquest procés.

La Federació d’Educació considera que aquest procés no ha tingut en compte ni la situació real de l’educació a Catalunya ni les greus restriccions econòmiques que pateix des de ja fa anys.

Igualment, CCOO vol deixar clar que aquest procés participatiu s’ha fet amb presses. Un debat d’aquesta magnitud ha de comptar amb la participació efectiva, plena i plural de tota la comunitat educativa. Un procés com aquest vol consensos, no pas precipitació.

Barcelona, 13 de setembre de 2017