CCOO organitza demà un acte sobre el paper del sindicat davant dels fets nacionals

En el marc de la trobada GalEusCat amb les organitzacions sindicals de Catalunya, Galícia i Euskadi

CCOO organitza demà divendres, 8 de setembre, un acte sota el títol “La Confederació sindical de CCOO davant dels fets nacionals”. L’acte tindrà lloc a la sala 11 de la seu central de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, de Barcelona, i començarà a les 10  del matí.

L’acte comptarà amb les intervencions de Javier Pacheco, Loli García i Ramón Sarmiento, secretaris generals de CCOO de Catalunya, Euskadi i Galícia, respectivament. La presentació de l’acte correrà a càrrec d’Alfons Labrador, coordinador del Seminari Salvador Seguí de CCOO de Catalunya i estarà moderat per Dolors Llobet, secretària d’Afiliació, Estudis i Coordinació dels Òrgans de Direcció del nostre sindicat.

Aquest acte s’emmarca en la trobada anomenada GalEusCat, que ha començat avui a Barcelona i que vol ser un espai d’intercanvi d’experiències i d’estratègies de les organitzacions de CCOO a Catalunya, Euskadi i Galícia.