El Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) analitza el començament de curs

Demà passat, dijous, 7 de setembre a les 11.00 hores, a la seu de la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) a Barcelona

Demà passat, dijous, 7 de setembre, a les 11.00 hores, el MUCE, del qual CCOO de Catalunya forma part, presentarà en roda de premsa el nou curs 2017-2018, amb especial atenció al decret de menjadors, escola inclusiva, segregació escolar, escoles en barracons, reversió de les retallades, formació del professorat i mares de dia, entre d’altres.

La roda de premsa tindrà lloc a la seu de la FaPaC.

MUCE: Associació d’Estudiants Progressistes (AEP) – Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) – Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS) – Catalunya Laïca – Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES) – Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) – Federació d’Educació de CCOO – Federació d’Ensenyament de CGT- Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC) – Federació d’Ensenyament FETE-UGT – Sindicat d’Estudiants (SE) – Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) – USTEC-STEs (IAC)

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya

Barcelona, 5 de setembre de 2017