CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya, Foment del Treball i PIMEC condemnen el brutal atemptat d’ahir a Barcelona i criden a la participació en les concentracions convocades avui al migdia

Les organitzacions patronals i sindicals catalanes condemnen enèrgicament l’atemptat que va tenir lloc ahir a les Rambles i mostren la seva solidaritat i suport a les víctimes i als seus familiars i amics i amigues. Barcelona és una ciutat amb una arrelada cultura de pau i de tolerància que sabrà fer front al repte que comporta aquest brutal atac. Ni l’odi ni la violència més extrema podran alterar la naturalesa dialogant i el tarannà integrador que és característic de la nostra ciutat i de la nostra manera de viure i de treballar.

En aquests difícils moments apel·lem a la unitat i a la cohesió entre tots els ciutadans i ciutadanes, per a expressar de manera unitària el nostre rebuig i condemna a l’ús del terror i de la violència. Així cridem a que els ciutadans/es i treballadors/es participin, a les 12:00 hores, a les convocatòries d’un minut de silenci als carrers i places de les nostres ciutats i pobles, així com als centres de treball.