CCOO denuncia l’actitud de fustigació de la direcció d’EUROHUECO contra els representants sindicals

Ple suport a la Secció Sindical i posició ferma en defensa de les condicions de treball, sense cedir a les pressions empresarials

La direcció d’EUROHUECO, una de les empreses més importants d’arts gràfiques del Baix Llobregat, pertanyent al grup anglès Walstead Capital, manté una actitud de fustigació a CCOO amb sancions disciplinàries i obertures d’expedients contradictoris a membres de la nostra Secció Sindical.

CCOO sempre hem mantingut una posició ferma en defensa dels interessos dels treballadors i treballadores davant d’un grup d’inversió que només persegueix la reducció de costos i el màxim de beneficis a costa de la precarització de les condicions de treball, liderant l’acció sindical en el centre de treball malgrat no tenir -encara- la majoria sindical.

Més enllà de les accions legals que estem exercint, des de CCOO denunciem públicament l’actuació d’EUROHUECO i del grup Walstead Capital i manifestem clarament el ple suport a la nostra Secció Sindical tant en la seva posició com en les actuacions que duguin a terme per frenar la destrucció d’ocupació i de condicions de treball a l’empresa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 d’agost de 2017