Vaga a Industrias Ponsa per l’incompliment del conveni i els endarreriments en el pagament de les nòmines

Demà dijous, 20 de juliol

Aquest dijous, 20 de juliol, els treballadors i treballadores d’Industrias Ponsa, de Manresa, fan una nova jornada de vaga de 24 hores per protestar contra els continus incompliments per part de l’empresa del Conveni de la indústria tèxtil i de la confecció i de les resolucions de la Comissió Mixta del conveni en diferents matèries i qüestions. També protesten per l’endarreriment en el pagament de les nòmines.

Al llarg del matí, es concentraran a les portes de l’empresa per exigir a la direcció que compleixi allò que està acordat en el conveni i per defensar els seus drets i condicions laborals.

CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a les reivindicacions dels treballadors i treballadores i advertim a la direcció d’Industrias Ponsa que si recondueix la situació prendrem les mesures oportunes.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de juliol de 2017