Una àmplia delegació de CCOO visita el complex industrial de Repsol a Tarragona

Amb l’objectiu de conèixer de primera mà la realitat laboral i reforçar el treball de l’actiu sindical a les empreses del sector

Aquest matí, una àmplia representació de CCOO, encapçalada pels secretaris generals confederal (Unai Sordo) i de Catalunya (Javier Pacheco) i de les federacions d’Indústria estatal (Agustín Martín) i de Catalunya (José Antonio Hernández), ha visitat el complex industrial de Repsol a Tarragona. Concretament s’han traslladat a la plataforma petrolífera Casablanca i després han visitat les instal·lacions de Repsol Química i Repsol Petroli. Allà s’han reunit amb la direcció de l’empresa i amb les seccions sindicals de CCOO.

L’objectiu d’aquesta visita ha estat tenir una primera presa de contacte del nou secretari general confederal, Unai Sordo, amb la indústria petroquímica, per tal de conèixer de primera mà la realitat laboral del sector i reforçar, coordinadament amb CCOO de Catalunya i la federació de CCOO d’Indústria, el treball de l’actiu de CCOO a les empreses del sector.

En el decurs de la visita, la delegació de CCOO s’ha reunit amb la direcció de Repsol, amb la qual han parlat sobre la situació de l’empresa i els seus plans de futur, i també ho han fet amb les seccions sindicals de CCOO de Repsol, per conèixer quines són les principals problemàtiques i preocupacions dels treballadors i treballadores, la tasca sindical que s’està duent a terme i els reptes que afronta el sector.

Imatges de la visita:

Barcelona, 18 de juliol de 2017