CCOO rebutja l’ERO que ha presentat ORACLE que afecta el 15% de la plantilla

CCOO i UGT rebutgen aquest expedient de regulació d’ocupació, ja que els bons resultats de l’empresa no el justifiquen. Els resultats de l’any 2016 van ser uns beneficis nets de 4,45 milions d’euros, quatre vegades més que l’obtingut en l’exercici anterior. Cal destacar que, entre altres importants clients, tenen  diferents administracions públiques tant centrals, com autonòmiques o locals.

L’empresa Oracle Ibérica –multinacional líder de la transformació digital – va anunciar un expedient de regulació d’ocupació que afecta a 252 treballadors, el 15% de la plantilla, dels centres de Madrid, Bilbao, Málaga, Sevilla, València i Barcelona.

Els sindicats denuncien que aquesta mesura s’ha realitzat sense respectar els terminis establerts i al marge del període consultiu existent en l’àmbit europeu, consideren, alhora, que respon a l’interès d’Oracle de realitzar una deslocalització de l’empresa cap a tercers països aprofitant els avantatges que la legislació espanyola els ofereix en aquest moments.