CCOO i la resta de sindicats de l’Administració general de l’Estat es mobilitzen demà en defensa de l’ocupació i dels serveis públics de qualitat

Demà, dia 11 de juliol, els sindicats de l’Administració general de l’Estat (CCOO, UGT, USOC, CSIF i CGT) de la província de Barcelona han convocat un seguit de concentracions per denunciar la destrucció d’ocupació, la pèrdua de drets, l’empitjorament de les condicions de treball, l’externalització dels serveis públics i la pèrdua de qualitat dels serveis públics per a la ciutadania.

Les concentracions es realitzaran a Barcelona:

–        A les 8.30 h davant les oficines de DNI i passaport al carrer Trafalgar, 4. Com a dada significativa la primera cita prèvia és per a d’aquí a dos mesos (8 de setembre)

–        A les 10.00 h davant la Delegació i el Registre General del Govern al carrer Bergara, 12

–        A les 11.30 h davant els Serveis Centrals de la Tresoreria de la Seguretat Social al carrer Aragó, 273

CCOO celebra el canvi de tendència en l’oferta d’ocupació pública aprovada pel Govern el passat divendres, amb la creació d’unes 10.000 places per a l’exercici 2017, però així mateix el sindicat manifesta que queden lluny dels quasi 40.000 llocs de treballs perduts des del 2010.

Segons les darreres dades disponibles a Barcelona en 5 anys (2011 a 2016) s’han destruït 1.408 llocs de treball. Les conseqüències per a la ciutadania són òbvies, com mostra el col·lapse de les oficines del DNI.

Davant d’aquesta situació CCOO, així com la resta de sindicats, exigim més ocupació, la recuperació dels drets robats i uns serveis públics de qualitat.