CCOO guanya les eleccions a Plusfresc de Lleida: 18 delegades i delegats de 21

El passat 4 de juliol es van fer les eleccions sindicals a l’empresa Plusfresc, i CCOO de Lleida hi ha augmentat la seva representació.

El comitè d’aquesta empresa està format per 21 delegats i delegades, dels quals 18 són per a CCOO, que ha obtingut el 75,5% dels vots, i 3 per a la UGT, que n’ha obtingut el 14,79%.

Plusfresc és una empresa que té 48 centres de treball distribuïts per la ciutat de Lleida i tota la província. El nombre de treballadores i treballadors de l’empresa és de 780 dels quals 507 van acudir a les urnes aquest dia.

Les 18 delegades i delegats escollits volen agrair la confiança que els treballadors i treballadores els han fet i es comprometen a continuar treballant per millorar les condicions laborals de tota la plantilla.