Demà dimecres, 5 de juliol, a Tolosa de Llenguadoc (França)

Reunió del Consell Sindical Interregional (CSIR) Pirineus Mediterrània

Demà dimecres, 5 de juliol, a Tolosa de Llenguadoc (França) se celebrarà l’Assemblea General del Consell Sindical Interregional (CSIR) Pirineus Mediterrània, conformat per les principals organitzacions sindicals de Catalunya (CCOO, UGT i USOC), Occitània (CGT, CFDT, CFCT, UNSA, FO) i Andorra (UNSDA).

Una delegació de CCOO de Catalunya, que actualment és titular de la vicepresidència econòmica del CSIR, formada per Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació; Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social i Migracions; Bartomeu Compte, secretari general de la Unió Intercomarcal de CCOO de les Comarques Gironines, i Xavier Farriols, expert i col·laborador, hi assistirà participant activament en les propostes d’objectius i activitats per al proper període, tenint en compte la necessària defensa dels drets laborals dels treballadors i les treballadores transfronterers.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 4 de juliol de 2017