CCOO i altres sindicats de l’Ajuntament de Barcelona es manifestaran novament contra el desmantellament de l’Institut de Prestacions d’Assistència Mèdica al Personal Municipal, PAMEM

Demà divendres, 30 de juny, a les 9 hores, des de la plaça Urquinaona

CCOO i altres sindicats representatius de l’Ajuntament de Barcelona han convocat per a demà divendres, 30 de juny, una manifestació contra el desmantellament del PAMEM, Institut de Prestacions d’Assistència Mèdica al Personal Municipal, una mútua municipal que dona assistència a treballadors de l’ajuntament, la meitat  ja jubilats.

La manifestació començarà demà a la plaça Urquinaona, a les 9 hores, i anirà fins la plaça de Sant Jaume, on es concentraran fins a les 11 hores. Els sindicats protesten per la mala gestió, l’opacitat, la desinformació i la desatenció als usuaris i usuàries, i demanen la dimissió immediata del gerent del PAMEM.

L’Ajuntament de Barcelona està duent a terme un pla de desmantellament d’aquest servei de cobertura sanitària prioritària per a funcionaris de l’ajuntament, i està integrant als beneficiaris en el sistema públic ordinari de salut de la Generalitat, el CatSalut. Des de l’any 1993 l’ajuntament no permet noves altes al PAMEM. La decisió final es prendrà demà 30 de juny en el Plenari del Consell Municipal de l’Ajuntament de Barcelona, on es decidirà el destí dels usuaris i usuàries del PAMEM.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de juny de 2017