Acord del Consell Nacional de la CONC del 15 de juny del 2017

Protocol respecte a la declaració de béns patrimonials i rendes

Foto La identificació clara dels valors que ens són propis, el compromís ferm de CCOO amb aquests valors, la transmissió dels valors de l’organització i l’arrelament profund del compromís ètic en totes les persones que formen part del sindicat són processos personals i, alhora, col·lectius, transformadors del mateix sindicat i des dels quals es pot incidir en la transformació social.

Els valors i l’ètica han de presidir la pràctica sindical, i es fan creïbles amb l’exemplaritat del comportament de totes i tots els que representem i pertanyem al sindicat.

El nostre codi ètic té com a objectiu millorar el funcionament i la transparència del sindicat, i, a la vegada, posar en relleu els seus valors. No són meres orientacions, sinó normes precises acompanyades del criteri de tolerància zero davant dels incompliments.

CCOO de Catalunya també es compromet a reforçar i millorar, si escau, els procediments interns referents al dret dels càrrecs dirigents a garantir la presumpció d’innocència i el dret a l’honor, el dret a la intimitat d’informació econòmica i patrimonial d’especial sensibilitat com aquesta, i a la protecció de dades de caràcter personal.

Feu clic per veure el Protocol respecte a la declaració de béns patrimonials i rendes de CCOO de Catalunya
26/06/2017