La plantilla de PGI Berry Plastics es mobilitza contra els acomiadaments

CCOO denuncia la política de deslocalització de la producció de l’empresa

El Comitè d’Empresa de PGI Berry Plastics, amb àmplia majoria de CCOO, ha convocat una concentració aquest divendres, 16 de juny, a les 13.30 h, a les portes de l’empresa (c. de l’Energia, 2, polígon industrial la Drecera, la Selva del Camp) per manifestar el seu rebuig als 14 acomiadaments que ha fet efectius l’empresa fa una setmana. CCOO d’Indústria dona suport a aquesta acció de protesta.

El comitè d’empresa i CCOO denuncien la política de deslocalització de part de la producció a d’altres països d’Europa que està aplicant la direcció de PGI Berry Plastics en els darrers mesos, en els quals s’està produint un degoteig constant d’acomiadaments; així com la falta d’inversions i de manteniment en la maquinària més antiga. A més, l’empresa no ha informat prèviament la representació sindical dels treballadors i treballadores, abans de comunicar els acomiadaments.

CCOO i el comitè d’empresa exigeixen a la direcció de la companyia que abandoni aquesta política de deslocalització i garanteixi el manteniment de la producció i dels llocs de treball de la planta tarragonina.