Els treballadors i treballadores de les auxiliars de les nuclears aniran a la vaga el 13 i el 20 de juny

Aquest matí s’ha ratificat l’acta de desacord

En el dia d’avui, les federacions d’Indústria de CCOO i UGT, juntament amb les seccions sindicals de CCOO i UGT d’ANAV i de les empreses auxiliars que treballen a les nuclears, han ratificat el desacord que van manifestar ahir les assemblees de treballadors i treballadores de les nuclears.

La intransigència demostrada per la direcció d’ANAV, que s’ha visualitzat avui en la negativa a reformular el seu posicionament, juntament amb la indefinició d’algunes de les matèries recollides en el principi d’acord, han fet que el comitè de vaga no tingui cap altra opció que mantenir les jornades de vaga previstes per als dies 13 i 20 de juny.

CCOO d’Indústria i FICA-UGT de Catalunya reclamen a la direcció d’ANAV, com a empresa principal, un canvi d’actitud que permeti resoldre de manera definitiva el conflicte actual.