Una tarda ben gustosa amb la 3a Jornada de Cuina Multicultural a Girona

El 8 de juny la seu de CCOO de les Comarques Gironines ha acollit la 3a Jornada de Cuina Multicultural, organitzada pel Servei Lingüístic amb la col·laboració de les entitats gironines ECCIT, NouSol, la Coordinadora d’ONG Solidàries de Girona i l’Alt Maresme i l’associació d’immigrants senegalesos SENECAT SALT.

Durant la mostra s’han pogut degustar diversos plats que les persones assistents han portat fets de casa amb la recepta corresponent. Totes elles formaran part de la nova edició del llibre de cuina que publicarem l’any vinent des del Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya, juntament amb les receptes recollides en la Mostra de Cuines Obreres de Barcelona. Així mateix tothom ha pogut explicar en què consistia la seva menja, de quina manera s’elaborava i d’on era típica.

Una vegada tastat tots els plats, s’han donat dos premis per votació popular. Un d’ells ha estat per a la brandada de bacallà, com a plat més deliciós, i l’altre ha recaigut en un seguit de postres marroquines, com a presentació més original.

Entre tots hem passat una tarda ben divertida i gustosa!