CCOO dona suport a la concentració en defensa dels llocs de treball de l’empresa informàtica Tecnocom

Demà dijous, 8 de juny, a les 14.00 hores, davant la seu de CaixaBank (Avinguda Diagonal, 621-629, Barcelona)

CCOO denuncia que Tecnocom, en el procés de compra per Indra, està realitzant un degoteig d’acomiadaments: en els darrers dies ha suposat l’acomiadament de 16 llocs de treball i 40 desplaçaments a distància del seu centre de treball.

La representació dels treballadors i treballadores a Tecnocom està esperant aconseguir un diàleg amb la direcció d’Indra des de l’anunci de la integració per a subscriure un acord que garanteixi els llocs de treball i els drets laborals. A tot això cal sumar-hi el bloqueig de la negociació del conveni i la congelació salarial que pateix la plantilla des del 2010.

CCOO, en defensa de l’ocupació, convoca, junt a altres sindicats presents a Tecnocom, una nova acció, aquest cop davant un dels clients més importants, com és CaixaBank. Serà demà dijous, 8 de juny, a les 14.00 hores, davant la seu de CaixaBank a Barcelona (Avinguda Diagonal, 621-629)

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de juny de 2017