La Xarxa d’Acció Solidària (XAS) inicia la cinquena campanya de recollida de material escolar

Entre l’1 de juny i la tercera setmana de setembre

La Xarxa d’Acció Solidària (XAS), promoguda pel sindicat CCOO, entre altres entitats, inicia a partir 1 de juny, la cinquena campanya de recollida de material escolar.

Des del 2013 la XAS organitza anualment una campanya de recollida de material escolar amb punts de recollida als locals del sindicat CCOO i a empreses, a través de les delegacions i representació dels treballadors i treballadores.

La campanya es fa sota el lema “S’ha de garantir a tots els nens i nenes l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat”. El material recollit es distribuirà a les escoles públiques en barris i municipis amb alt risc d’exclusió social. Els dos últims anys s’ha aconseguit distribuir material escolar a més de 40 escoles a tot el territori de Catalunya.

La llista de material a recollir és la següent: llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de color, maquinetes, retoladors, estoigs, celos, quaderns, folis, llibretes i altre material fungible. La campanya durarà fins la tercera setmana de setembre.

Més informació a www.xarxasolidaria.cat