CCOO de les Comarques Gironines organitza una nova jornada de salut laboral per al seu actiu sindical, amb el títol “Càncer zero a la feina”

Demà divendres, 26 de maig, a partir de les 10 hores, al local de CCOO a Girona

Com cada any i coincidint amb la celebració del 28 d’abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, a CCOO de les Comarques Gironines organitzem una jornada sobre prevenció de riscos laborals per dotar d’elements crítics els representants legals de les persones treballadores perquè puguin desenvolupar millor les seves tasques en la prevenció de riscos a les empreses. Serà demà divendres, 26 de maig, a partir de les 10 hores, a la sala d’actes del local de CCOO a Girona (c/ Miquel Blay, 1, soterrani).

Aquest any ens hem fixat que a l’Estat espanyol més de milió i mig de persones pateixen càncer en aquest moment i a l’any 2008 van morir una mica més de cent mil persones. Una part important d’aquests càncers tenen el seu origen en l’àmbit laboral, malgrat que les estadístiques oficials n’assenyalin un escàs reconeixement  com a malaltia professional. És per això que aquest any el títol de la jornada és “Càncer zero a la feina”, i com cada any, el sindicat vol visualitzar amb experiències, la lluita diària dels delegats i les delegades en els seus centres de treball per millorar les condicions de treball a les seves empreses.

A les 11.30 hores, Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, i Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de les Comarques Gironines, atendran els mitjans de comunicació per informar sobre el contingut i el desenvolupament de la jornada.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de maig de 2017

Agenda:
Divendres 26 de maig de 2017
10 hores (jornada) – 11.30 hores (declas)
CCOO Girona – c/ Miquel Blay, 1, soterrani. Girona