CCOO participa a un acte en el marc del Barcelona Building Construmat

Demà dimecres, 24 de maig, a partir de les 11.30 hores, organitzat per la Fundació Laboral de la Construcció a Catalunya

Demà dimecres, 24 de maig, en el marc del Barcelona Building Construmat, la Fundació Laboral de la Construcció a Catalunya, organitza un acte amb participació de CCOO de Catalunya.

Serà a partir de les 11.30 hores a la sala 1.1 del CC1 (Pavelló 2) de la Fira de Barcelona (Av. Joan Carles I, 64. L’Hospitalet de Llobregat), amb intervenció de la secretària general de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya, Aurora Huerga, qui sota el títol “Construïm un nou sector”, reclamarà l’impuls d’una Mesa del sector de la construcció i un conveni col•lectiu autonòmic.

L’acte comptarà també amb un reconeixement a les persones que han contribuït al desenvolupament de la Fundació Laboral de la Construcció a Catalunya, amb presència per part de CCOO de Vicente Sánchez, vicepresident de la Fundación Laboral de la Construcción, i Miguel Peláez, vicepresident de la Fundació Laboral de la Construcció a Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de maig de 2017

Agenda:
Dimecres 24 de maig de 2017
a les 11.30 hores
Sala 1.1 del CC1 (Pavelló 2) de la Fira de Barcelona – Av. Joan Carles I, 64. L’Hospitalet de Llobregat