Presentació del 5è congrés de la Federació Europea de Treballadors del Transport (ETF) i valoració de la reforma de l’estiba a Espanya i les mobilitzacions previstes

Demà dimecres, 24 de maig, a les 11.00 hores, a l’Hotel Crowne Plaza – Fira Center de Barcelona

Tal i com us vam informar, la Federació Europea de Treballadors del Transport (ETF) organitza el seu 5è congrés ordinari del 24 al 26 de maig a Barcelona, concretament a l’Hotel Crowne Plaza Barcelona – Fira Center (Av. Rius i Taulet, 1). Sota el lema “Transport just per a Europa: justícia social, solidaritat i unitat”, al voltant de 500 participants que representen als sindicats de transport procedents de 41 països europeus (entre ells la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya) discutiran estratègies i accions per abordar la nova era i assegurar un futur social en solidaritat per a tots.

Demà dimecres, 24 de maig, a les 11.00 hores, està convocada una roda de premsa a la sala Rubí – Zafir de l’hotel, on diferents responsables internacionals de l’ETF, entre els que destaquem Eduardo Chagas, secretari general de l’ETF, explicaran els continguts i objectius essencials del congrés. A la roda de premsa també es farà una valoració de la reforma de l’estiba a Espanya i les mobilitzacions que estan convocades, aprofitant la presència en el congrés de diferents responsables sindicals europeus de l’Estiba de l’ETF, entre ells Jorge Garcia, vicepresident de la secció de l’estiba de l’ETF.

Prèviament a la roda de premsa haurà tingut lloc la inauguració del congrés on, entre d’altres presències destacades del món institucional i sindical, assistirà el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

Trobareu la convocatòria de roda de premsa de l’ETF a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de maig de 2017