Nova acció informativa de la campanya sindical per exigir unes condicions laborals dignes a les auxiliars de les nuclears

Si la situació no es resol, CCOO plantejarà mobilitzacions per al juny

Aquest divendres, 12 de maig, es farà una nova acció informativa en el marc de la campanya sindical que CCOO està impulsant per exigir unes condicions laborals dignes per als treballadors i treballadores de les empreses que presten els seus serveis als complexos nuclears d’ANAV. Entre les 6.30 i les 8.30 h, als accessos d’entrada a les centrals nuclears d’Ascó i Vandellòs, es repartiran fulls volants informatius amb les reivindicacions que s’estan plantejant davant la precarització de les condicions de treball que s’ha produït en els darrers anys.

CCOO d’Indústria dona suport a l’acció i exigeix tant a les empreses auxiliars com a ANAV que assumeixin les seves responsabilitats per garantir els criteris de qualitat i seguretat que requereixen aquest tipus d’instal·lacions. CCOO adverteix que, si la situació no es resol, plantejarà mobilitzacions per al mes de juny.