CCOO estarà present amb un estand informatiu al Circuit de Barcelona-Catalunya

Durant el Gran Premi d’Espanya de Fórmula 1 a Montmeló

Els dies de la celebració del Gran Premi d’Espanya de Fórmula 1 (F1) al Circuit de Barcelona-Catalunya (Montmeló), CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona organitza un operatiu d’atenció als treballadors i treballadores precaris dins les instal·lacions, amb un estand informatiu.

Amb el consens de la direcció del Circuit i el suport de l’Ajuntament de Montmeló, cada dia (12, 13 i 14 de maig) d’11.00 h a 13.00 h CCOO serà present a la zona de “cavallerisses” amb la furgoneta del sindicat atenent aquells treballadors i treballadores que tinguin qualsevol qüestió o dubte. CCOO també està en contacte amb altres sindicats perquè puguin oferir el mateix servei.

Així mateix, fora d’aquests horaris els sindicalistes que hi aniran repartiran fulls volants per posar a disposició un mòbil i un whatsapp amb atenció contínua.

L’objectiu és apoderar els treballadors i treballadores davant de qualsevol situació de precarització o d’abús que s’hi pogués donar. Al mateix temps, en relació amb les recents informacions sobre el paper de les hostesses que treballen al Circuit, CCOO vol expressar el seu rebuig a la cosificació de la dona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de maig de 2017