Vaga a TRW Automotive per exigir un pla industrial de futur

CCOO d’Indústria de Catalunya manifesta el seu suport als treballadors i treballadores de l’empresa TRW Automotive (Palau Solità i Plegamans) que avui han iniciat la primera de diverses jornades de vaga convocades pel comitè d’empresa per exigir a la direcció un pla de viabilitat que garanteixi el futur de la planta i dels llocs de treball.

En els darrers temps, s’ha anat reduint el volum de càrrega de treball de l’empresa, que fabrica components d’automoció per a Ford i VW, i en aquests moments no hi ha feina per a tota la plantilla. Davant la incertesa sobre les produccions futures, el comitè d’empresa ha decidit mobilitzar la plantilla convocant vaga per als dies 5, 18, 19, 30 i 31 de maig i 1 de juny.

CCOO exigeix a la direcció de TRW que s’assegui a negociar amb el comitè d’empresa un pla industrial de futur per a la planta vallesana.