Visita a CCOO de la ministra de Turisme de Nicaragua per presentar el país com a destinació turística

Dilluns, 8 de maig, a les 12.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Dilluns, 8 de maig, la ministra de Turisme de Nicaragua, Anasha Campbell Lewiz, participarà a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, sala 45, 4a planta) en un acte de presentació del seu país com a destinació turística, adreçat a membres de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya.

Serà a partir de les 12.30 hores, amb una introducció per part de l’ambaixador de Nicaragua a Espanya, Carlos Midence, i amb les intervencions dels presidents de les cambres empresarials de turisme de Nicaragua, en un acte que acabarà amb un networking i una degustació gastronòmica nicaragüenca.

Per part de CCOO, hi assistiran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya; Ramon González, secretari d’Acció Sindical de CCOO de Serveis de Catalunya, i Jaume Gabarró, secretari d’Organització de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de maig de 2017