CCOO es concentrarà demà dissabte davant l’Hotel Don Juan de Lloret de Mar per defensar els llocs de treball

L’empresa hotelera Don Juan Hotels pretén externalitzar i suprimir serveis

Per a demà dissabte, 29 d’abril, a les 17 hores, CCOO de l’Hotel Don Juan de Lloret de Mar convoca una concentració davant la modificació de condicions de treball que pot patir la plantilla com a conseqüència de les pretensions de l’empresa d’externalitzar i/o suprimir algunes seccions i serveis de l’hotel.

CCOO també denuncia el fet preocupant que l’empresa no està agafant reserves més enllà del 4 de novembre, el que comportaria convertir l’hotel en un establiment estacional, prescindint de les places de l’IMSERSO que fins ara han contribuït a garantir l’activitat en 48 anys d’història de l’hotel de manera continuada durant tot l’any. Aquesta mesura tindria un impacte molt greu en la plantilla, ja que suposaria una modificació contractual a la baixa de les seves condicions de treball.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 d’abril de 2017