CCOO està coordinant una campanya sindical per exigir unes condicions laborals dignes a les auxiliars de les nuclears

CCOO d’Indústria, juntament amb tota la representació de CCOO present al complex d’ANAV, està liderant la coordinació dels treballadors i treballadores de les diferents empreses auxiliars que presten els seus serveis a les nuclears d’Ascó i Vandellòs per exigir, tant a les empreses auxiliars com ANAV, unes condicions laborals dignes per al conjunt dels treballadors i treballadores.

Davant la precarització de les condicions de treball que s’han donat en els darrers anys, CCOO està impulsant aquesta campanya sindical per dir prou a la precarietat i per exigir a les empreses que assumeixin les seves responsabilitats per garantir els criteris de qualitat i seguretat que requereixen aquest tipus d’instal·lacions.

En el marc d’aquesta campanya, demà divendres, 28 d’abril, es farà una acció informativa a les portes de les centrals nuclears d’Ascó i Vandellòs, entre les 6.30 i les 8.30 h, on es repartiran fulls volants amb les reivindicacions que s’estan plantejant.

Així mateix, CCOO convoca els treballadors i treballadores del sector a participar a la manifestació de l’1 de Maig a Tarragona, on aniran amb una pancarta pròpia per reivindicar unes condicions laborals dignes a les auxiliars de les nuclears. El punt de trobada serà a les 12 h, a la plaça Imperial Tàrraco.