CCOO organitza a Tarragona una jornada de salut laboral

Demà dimecres, 26 d’abril, a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, amb assistència de Javier Pacheco, secretari general del sindicat

La Unió Intercomarcal de CCOO de Tarragona, amb motiu del Dia Internacional de la Salut Laboral (28 d’abril), organitza una jornada de salut laboral en format d’assemblea de delegats/es i comitès d’empresa. Serà demà dimecres, 26 d’abril, a partir de les 11.00 hores a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili-URV de Tarragona (Av. Catalunya, 35 -Campus Catalunya-). Aquest any, el tema tractat en el marc de la salut laboral al territori és la campanya sindical “Càncer zero a la feina”.

Abans de començar, al Seminari 3 de l’edifici D1 del campus, hi haurà una roda de premsa (10.30 hores) oberta als mitjans de comunicació per situar la jornada, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Vicente Moya, secretari general de CCOO de les Comarques Tarragonines.

La jornada començarà a les 11.00 hores, amb presentació a càrrec de Mariano Arruego, secretari de Salut Laboral de CCOO de les Comarques Tarragonines, i intervenció de Vicente Moya, secretari general de la Unió Intercomarcal. A les 11.20 hores hi haurà la presentació de la campanya sindical de “Càncer zero a la feina”, a càrrec de Sergi Roselló, del Gabinet Higia Salut i Treball de la Secretaria de Salut Laboral de CCOO de les Comarques Tarragonines. Finalment, a les 13.00 hores intervindrà Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 d’abril de 2017

Agenda:
Dimecres 26 d’abril de 2017
10.30 hores (roda de premsa); 11.00 hores (inici jornada)
Aula Magna Facultat de Ciències Jurídiques URV – Av. Catalunya, 35. Tarragona