CCOO organitza un acte en commemoració de l’ocupació del sindicat vertical i la recuperació de les llibertats a Mollet del Vallès

El 29 d’octubre del 1979, treballadors i treballadores del Baix Vallès vinculats a CCOO ocupaven l’edifici del sindicat vertical, demanant la devolució d’aquest patrimoni als sindicats legalitzats feia molt poc temps. Molts dels treballadors i treballadores havien estat protagonistes de la lluita clandestina durant el franquisme, i ara es comprometien amb una llarga lluita per consolidar la nova democràcia i millorar les condicions de vida dels treballadors i treballadores, lluita que avui en dia encara continua.

Comptarem amb la presència de José Luis Lopez Bulla exsecretari general de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya i exparlamentari al Parlament de Catalunya, que parlarà del context sindical de l’època. També amb Paco Agüera, Paquita Morales i José Feria, protagonistes directes d’aquella acció reivindicativa, la cloenda la realitzarà Lalo Plata, secretari general de CCOO al Vallès Oriental – Maresme – Osona.

Aprofitarem per homenatjar els afiliats i afiliades amb més de 25 anys de militància activa.

L’acte de memòria històrica es farà el proper dilluns 24 d’abril a Mollet del Vallès, a les 19 h, al Centre Cultural “La Marineta” de Mollet del Vallès (carrer de l’Església, 7).