CCOO critica ‘L’Informatiu’ de TVE Catalunya per complicitat amb el president Rajoy

Comunicat de premsa de la Secció Sindical de CCOO a TVE Catalunya

El servilisme exercit per la direcció de TVE Catalunya cap al Partit Popular està convertint la radiotelevisió pública espanyola en la riota dels mitjans de comunicació, tant nacionals com internacionals.

Aquest dimarts 18 d’abril, mentre els principals diaris digitals del país publicaven en les seves portades que Mariano Rajoy, president del Govern espanyol, ha de testificar en el cas Gürtel, L’Informatiu enfonsava aquesta notícia al minut 9 i 33 segons de l’espai informatiu. A més, només li va dedicar al tema 27 segons dels gairebé 30 minuts que va durar el programa.

Menys vergonya van tenir a les 16 h. A L’Informatiu 2 no van esmentar la notícia. Això sí, van emetre les opinions sobre el procés independentista de Xavier García Albiol, president de Partit Popular català, i de Soraya Sáenz de Santamaría, vicepresidenta del Govern espanyol. Cap esment sobre Rajoy i el seu pas pels tribunals.

Tanta manipulació no es van atrevir a fer-la ni en els serveis informatius centrals de Torrespaña: Canal 24 hores va emetre la notícia a la quarta posició de l’espai informatiu que va començar a les 14 h. El Telenotícies de les 15 h la va posar com a segon titular i la va tractar com a primera notícia.

Aquests directius, els que deuen fidelitat eterna a aquells que els van posar en els llocs que ocupen són els que dirigeixen RTVE Catalunya i els seus espais informatius.