L’11è Congrés de CCOO de Catalunya aprova resolucions sobre el treball digne, un sindicat feminista o un compromís amb el país

Celebrat al Palau de Congressos de Barcelona, els dies 4, 5 i 6 d’abril

L’11è Congrés de CCOO de Catalunya, que s’ha celebrat els dies 4, 5 i 6 d’abril al Palau de Congressos de Barcelona, ha acabat avui amb l’aprovació de cinc resolucions, titulades: “CCOO de Catalunya lluitem pel treball digne i contra la precarietat”, “CCOO de Catalunya, sindicat feminista”, “Un compromís amb el país i la gent treballadora”, “Joves i precarietat” i “L’Europa que volem”.

Podeu consultar les resolucions aprovades en l’11è Congrés de CCOO de Catalunya.

Avui s’ha fet el discurs de cloenda de Javier Pacheco, escollit ahir secretari general de CCOO de Catalunya en substitució de Joan Carles Gallego, que va anunciar que no es presentava a un tercer mandat extraordinari, que ha fet una crida a la unitat de la classe treballadora des del primer sindicat català.

Més informació a la web: https://www.ccoo.cat/11congres/

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya