L’Informe general presentat per Joan Carles Gallego a l’11è Congrés de CCOO de Catalunya ha estat aprovat amb el 94,8% dels vots

Al Palau de Congressos de Barcelona

L’Informe balanç que Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, ha presentat a l’11è Congrés del sindicat, que se celebra els dies 4, 5 i 6 d’abril al Palau de Congressos de Barcelona, ha estat aprovat pel plenari, després de les intervencions de les delegacions i del resum que n’ha fet el mateix secretari general sortint, amb un total de 477 vots a favor, que representen el 94,8%, 13 vots en contra i 13 abstencions (en total, 503 vots).

Aquesta tarda es presentaran les candidatures als òrgans de direcció com el Contingent del Consell Nacional i la Secretaria General, i s’efectuarà la votació. El resultat de les votacions es farà públic cap a les 20 h, aproximadament.

El Congrés es tancarà demà dijous: la cloenda es farà a partir de les 12.30 hores amb la intervenció del nou secretari general.

Més informació a la web: https://www.ccoo.cat/11congres/

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya