Quarta Cursa Solidària per la Justícia Social a Terrassa

Diumenge 2 d’abril, amb presència de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya

El proper diumenge 2’abril tindrà lloc a Terrassa la quarta Cursa Solidària per la Justícia Social (http://cursajusticiasocial.cat/), organitzada per CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central i Prodis (Prodiscapacitats Fundació Privada Terrassenca), i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Terrassa, Canal Terrassa TV-Ràdio Municipal Terrassa, Esplai La Fàbrica, Iniciatives Socioculturals-Centre d’Esplai Guadalhorce, Associació de Veïns Guadalhorce, Consell Esportiu del Vallès Occidental-Terrassa, i Associació de Veïns i Veïnes de Can Tusell. Començarà a les 11.45 hores a l’Av. Bèjar amb Carretera de Matadepera (a les 9.30 hores cursa infantil i a les 10.30 hores, cursa de cadires de rodes); des de les 11.00 hores, el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, hi atendrà als mitjans de comunicació.

L’objectiu principal de la cursa segueix sent la recollida d’aliments, mitjançant la solidaritat i el compromís de les persones participants, que correran els 5 km havent fet lliurament de 5 kg d’aliments, dignificar el dia a dia de les persones amb menys recursos.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de març de 2017

Agenda:
Diumenge 2 d’abril de 2017
11.00 hores (declaracions); 11.45 hores (cursa)
Av. Béjar amb Ctra. de Matadepera. Terrassa