CCOO es manifesta per exigir el manteniment dels 90 llocs de treball dels hotels Marina Sand i Sun Village de Lloret de Mar

Demà dissabte, 25 de març, a les 10.30 hores, des de l’Ajuntament

Demà dissabte, dia 25 de març, el Sindicat Intercomarcal de CCOO de Serveis de les Comarques Gironines convoca una manifestació a les 10.30 hores del matí a Lloret de Mar en protesta per la no obertura aquest any dels hotels Marina Sand -antic Selvamar- i Sun Village d’aquesta població.

CCOO manifesta el seu suport a la plantilla dels hotels afectats per aquesta situació, a l’hora que, torna a exigir garanties de que s’actuï contra determinades accions de gestió empresarials que estan més interessades en l’especulació per obtenir guanys econòmics a curt termini que de fer una veritable gestió empresarial, i demana la continuïtat i el manteniment dels llocs de treball de les 90 persones afectades per aquesta situació.

El lloc d’inici de la manifestació de demà dissabte, a les 10.30 hores, serà l’Ajuntament de Lloret de Mar (Pl. Vila, 1), des d’on s’anirà fins a l’hotel Marina Sand (Av. Vila de Tossa, 51).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de març de 2017