Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical del CERES. Núm. 33, Març del 2017

Servei d’Informació i Documentació Jurídica

Ja tens disponible el Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical de març del 2017 (Núm. 33). Et convidem a consultar-lo i  a compartir-lo:

Butlletí núm. 33

Continguts

Estudis Jurídics

– XXVIII Jornades Catalanes de Dret Social “Los Nuevos Retos del Derecho del Trabajo: Cambios en la Organización Productiva y Nuevos Criterios Jurisprudenciales“, Organitzades per l’Associació Catalana de Iuslaboralistes (Febrer de 2017): Ponències i Comunicacions

– Realización de Controles Analíticos Indiscriminados de Alcoholemia o Estupefacientes en las Empresas [Circular Informativa]

Estudis de Caràcter Jurídic-Sindical

– Un Comentario sobre el libro de Wilfredo Sanguineti “Redes Empresariales y Derecho del Trabajo” (Editorial Comares, 2016), por Jesús Martínez y Juan Manuel Tapia
– CCOO Denúncia Que a Catalunya Augmenta la Bretxa Salarial Entre Dones i Homes al 26% Perquè la Precarietat Colpeja Amb Més Força les Dones [Nota de Premsa, Informe Bretxa Salarial i Informe Condicions de Vida i Treball de les Dones, elaborats per la Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO de Catalunya]
– Guía Sindical Para Visitar los Puestos de Trabajo: La Acción Sindical Como Herramienta de Mejora de las Condiciones de Trabajo (CCOO Catalunya)
– Jornada Internacional ‘El Moviment Sindical i el Treball Digne al Món’, Organitzada per CCOO de Catalunya i la Seva Fundació Pau i Solidaritat [Notes sobre la Jornada de Cristina Torre] / Butlletí Lluita Digital de CCOO de la Jornada Mundial del Treball Digne – Objectius de Desenvolupament Sostenible
– Viaje de Trabajo Sindical a la India: Una Nueva Aproximación Sindical a Problemas de Dimensión y Responsabilidad Globales: “Sumangali” y “Hostels”, Contratación y Representatividad [Informe de Isidor Boix y Víctor Garrido]

Jurisprudència

– Huelga, Esquirolaje, Contratas [Comentario de Antonio Baylos / Nota de Prensa “CCOO Considera Que el Tribunal Supremo No Corrige su Doctrina Sobre el Derecho de Huelga”]
– El TS Confirma la Anulación de 2 Convenios de Empresas Multiservicios por la Audiencia Nacional [Sentencias del TS y Nota de Prensa de CCOO]
– Concreción Horaria por Guarda Legal de Menor en Turno Fijo de Mañana [Sentencia de JS y Comentarios de Jonathan Gallego y Jesús Martínez]
– Despidos Objetivos y el Juicio de Razonabilidad y Proporcionalidad [Sentencia de JS y Comentario de Jesús Martínez]

Enllaços

Butlletí de l’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya, Març del 2017

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça de correu electrònic: [email protected]

Seguiu-nos a les Xarxes Socials

Twitter: @FundCipriGarcia