8è Congrés de CCOO de les Terres de Lleida

Demà divendres, 24 de març, a les 8 del matí, a l’Orfeó Lleidatà, a Lleida, amb el lema “Fem Unió. Fem CCOO!”

CCOO de les Terres de Lleida celebrarà demà el seu 8è Congrés, a l’Espai Orfeó de l’Orfeó Lleidatà (c/ Sant Martí, 60-62, Lleida). Durant el congrés es presentarà l’informe de gestió dels últims quatre anys i el projecte per al futur; a més s’escollirà el nou equip que haurà de dirigir el sindicat, a Lleida, els propers anys.

En el congrés, hi participaran 107 delegats i delegades que han estat elegits per participar-hi en les assemblees i conferències prèvies. Aquestes delegades i delegats debatran i establiran l’estratègia i les pràctiques de l’actuació sindical futura.

CCOO de Lleida afronta aquest congrés, amb el lema “Fem Unió. Fem CCOO!”, amb 7.136 afiliats i afiliades i 1.230 delegats i delegades sindicals amb presència als centres de treball de tota la província.

Se celebrarà durant tot el matí, de les 8.00 h a les 14.00 h, i comptarem amb la presència i la intervenció del secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego. Aquest congrés forma part del procés assembleari final de les federacions i unions territorials de CCOO de Catalunya abans de la celebració de l’11è Congrés de CCOO de Catalunya (4, 5 i 6 d’abril de 2017).

Barcelona, 23 de març de 2017

Agenda:
Divendres 24 de març de 2017
8.00 h (inici);
12.00 h (atenció als mitjans (Joan Carles Gallego))
14.00 h aprox. (atenció als mitjans (nou/nova secr. gral.))
Espai Orfeó de l’Orfeó Lleidatà – c/ Sant Martí, 60-62. Lleida