CCOO i UGT de Catalunya convoquen demà una nova jornada de lluita per l’ocupació, salaris dignes i la recuperació dels drets socials

Demà dijous, 23 de març, confluència de columnes reivindicatives a Barcelona, al davant de la patronal Foment del Treball, al migdia

Després de tres anys de creixement econòmic i increment dels beneficis empresarials, que no es reflecteixen en la millora de les condicions laborals de la classe treballadora, CCOO i UGT fan una crida a mobilitzar-se demà dijous, 23 de març, en defensa de l’ocupació, salaris dignes i la recuperació dels drets socials.

A Barcelona s’han organitzat una sèrie de columnes reivindicatives de sectors i empreses en lluita, que sortiran de diferents punts per acabar confluint al migdia davant la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32). Allà, els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i UGT de Catalunya, Camil Ros, faran declaracions als mitjans de comunicació a les 12.45 hores, i a les 13.00 hores faran intervencions.

La previsió de les columnes a Barcelona és la següent:
Columna 1, CCOO (geriatria, centres especials de treball, educació 0-3…):
Plaça Urquinaona amb Via Laietana, a les 12.00 hores

Columna 2, CCOO (neteja edificis i locals, seguretat privada, construcció i fusta…):
Plaça Sant Jaume, a les 12.00 hores

Columna 3, CCOO (càrnies, escorxadors, mineria, sector muntatge i manteniment elèctric, LACREM, NYLSTAR…):
Assemblea sota el lema SECTORS INDUSTRIALS EN LLUITA a la sala d’actes de CCOO (Via Laietana, 16, planta baixa), a les 11.30 hores

Columna 4, conjunta CCOO, UGT i altres sindicats (funció pública i sector Generalitat…):
Departament de Governació de la Generalitat (Via Laietana, 26), a les 12.00 hores

Columna 5, conjunta CCOO i UGT (hostaleria, Aeroport “lote 22″…):
Hotel Arts (c/Marina, 19-21), a les 11.30 hores

A Girona i Lleida es faran concentracions davant les seus de les organitzacions empresarials i a Tarragona davant el Campus Catalunya de la URV (Av. Catalunya, 35), a les 11.00 h.

Trobareu el manifest de la jornada a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de març de 2017

Agenda:
Dijous 23 de març de 2017
12.45 h (declas); 13.00 h (intervencions)
Davant Foment del Treball – Via Laietana, 32. BCN