Presentada a Barcelona el dilluns 20 de març de 2017

El dilluns, 20 de març, CCOO ha presentat una enquesta elaborada pel seu CERES (Centre d’Estudis i Recerca Sindicals) sobre opinions i actituds sociopolítiques de l’afiliació de CCOO de Catalunya. És una consulta telemàtica resposta per més de 9.000 persones que mostra dades interessants del que opinen els afiliats i les afiliades del primer sindicat de Catalunya sobre temes socials i polítics, i que són una bona mostra de la classe treballadora catalana.

Feu clic per veure:
-l’Enquesta sobre opinions i actituds sociopolítiques de l’afiliació de CCOO de Catalunya
-el vídeo amb declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades el dilluns 20 de març de 2017