23M – Jornada de lluita a favor de l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

CCOO i UGT convoquem per al pròxim 23 de març una nova jornada de lluita i reivindicació a favor de L’OCUPACIÓ, ELS SALARIS DIGNES I LA RECUPERACIÓ DELS DRETS SOCIALS.

Després de tres anys de creixement econòmic i amb previsions que indiquen que es mantindrà la tendència i el consegüent increment dels beneficis empresarials, els problemes creats per les retallades no es corregeixen, s’agreugen. Tenim més precarietat, més desigualtat i més pobresa.

Per què les millores no arriben a les famílies treballadores?

Perquè el govern del PP i les organitzacions empresarials, amb la seva inacció i amb regressives actuacions en contra d’una majoria vulnerable per afavorir una minoria privilegiada i insaciable, pretenen que la classe treballadora segueixi perdent renda i qualitat de vida.

És per això que CCOO i UGT convoquem una nova jornada de lluita i reivindicació el proper dia 23 de març, que segueix les ja iniciades al desembre i que van continuar el febrer per DEFENSAR L’OCUPACIÓ, UNS SALARIS DIGNES I LA RECUPERACIÓ DELS NOSTRES DRETS SOCIALS.

A Barcelona s’han organitzat una sèrie de columnes reivindicatives de sectors i empreses en lluita, que sortiran de diferents punts per acabar confluint davant la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32) a les 13.00 hores, on els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya intervindran.

La previsió de les columnes és la següent:

Columna 1, CCOO (geriatria, centres especials de treball, educació 0-3…):

Plaça Urquinaona amb Via Laietana, a les 12.00 hores

Columna 2, CCOO (neteja edificis i locals, seguretat privada, construcció i fusta…):

Plaça Sant Jaume, a les 12.00 hores

Columna 3, CCOO (càrnies, escorxadors, mineria, sector muntatge i manteniment elèctric, LACREM, NYLSTAR…):

Assemblea sota el lema SECTORS INDUSTRIALS EN LLUITA a la sala d’actes de CCOO (Via Laietana, 16, planta baixa), a les 11.30 hores

Columna 4, conjunta CCOO, UGT i altres sindicats (funció pública i sector Generalitat…):

Departament de Governació de la Generalitat (Via Laietana, 26), a les 12.00 hores

Columna 5, conjunta CCOO i UGT (hostaleria, Aeroport “lote 22″…):

Hotel Arts (c/Marina, 19-21), a les 11.30 hores

A Girona i Lleida es faran concentracions davant les seus de les organitzacions empresarials i a Tarragona davant el Campus Catalunya de la URV (Av. Catalunya, 35), a les 11.00 h.

Feu clic per veure:
cartell de la jornada de lluita a favor de l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials
manifest de la jornada de lluita a favor de l’ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials