Tercer congrés de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya

Dijous 16 de març, a les 9.30 hores, i divendres 17, a les 10.00 hores, al World Trade Center Barcelona

Demà dijous, 16 de març, a partir de les 9.30 hores, i divendres 17 de març, a partir de les 10.00 hores, tindrà lloc a la sala d’actes del World Trade Center Barcelona (Moll de Barcelona, s/n, Edifici Est, Barcelona) el tercer Congrés de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, amb assistència de delegacions dels sindicats europeus (CGT França, CFDT França, CGIL Itàlia, VER.DI Alemanya), del secretari general de l’FSC estatal, Javier Jiménez, i del secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Aquest congrés forma part del procés assembleari final de les federacions i unions territorials de CCOO de Catalunya abans de la celebració de l’11è Congrés de CCOO de Catalunya (4, 5 i 6 d’abril de 2017).

S’adjunta horari.

Barcelona, 15 de març de 2017