Segon congrés de CCOO de Serveis de Catalunya

Dimarts 14 i dimecres 15 de març, a les 10.00 hores, al CaixaFòrum de Barcelona

Demà dimarts, 14 de març, i dimecres 15 de març, a partir de les 10.00 hores, tindrà lloc a l’auditori del CaixaFòrum (Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, Barcelona) el segon Congrés de CCOO de Serveis de Catalunya, amb assistència del secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i de José María Martínez, secretari general de CCOO de Servicios.

Dimecres es realitzarà una reflexió sobre el present i futur de les pensions a càrrec de Carlos Bravo, secretari de Previsión Social de la Confederación Sindical de CCOO.

Aquest congrés forma part del procés assembleari final de les federacions i unions territorials de CCOO de Catalunya abans de la celebració de l’11è Congrés de CCOO de Catalunya (4, 5 i 6 d’abril de 2017).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de març de 2017