8 de març de 2017

CCOO commemora el Dia Internacional de les Dones

Foto CCOO de Catalunya ha commemorat un nou 8 de Març en un context a Catalunya, a Europa i al món en què continuem tenint com a protagonistes la regressió en drets i llibertats, el patiment de gran part de la població, la pobresa, la desigualtat, la violència masclista i el creixement de les ideologies ultraconservadores i populistes.

A Catalunya les dones són el 52% de la població major de 16 anys, però, en canvi, no arriben a ser la meitat de la població activa i són gairebé el 60% de la inactiva. 1 de cada 4 dones inactives ho és per la necessitat de tenir cura d’infants o d’altres persones dependents.

Feu clic per veure
- l'àlbum de fotografies de la commemoració del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones, feta a Barcelona el 8 de març de 2017
-el mannequin challenge del Dia Internacional de les Dones, fet davant la seu de la patronal Foment del Treball a Barcelona el 8 de març de 2017
-el vídeo de l'assemblea i manifestació de CCOO en el Dia Internacional de les Dones, amb declaracions d'Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya, efectuades davant la seu de la patronal Foment del Treball a Barcelona el 8 de març de 2017