El pianista sirià-palestí Aeham Ahmad reivindica a Catalunya la solidaritat amb els refugiats a través de la música

Oferirà dos concerts solidaris a Catalunya

Els dies 3 i 5 de març tindran lloc a Barcelona i Sant Boi de Llobregat, respectivament, dos concerts solidaris d’Aeham Ahmad, músic sirià-palestí conegut com el pianista del camp dels refugiats de Yarmouk.

La iniciativa té com a principal objectiu sensibilitzar la ciutadania catalana sobre la situació de les persones afectades per la guerra de Síria que arriben a Europa buscant refugi.

El primer concert tindrà lloc a l’Auditori Eduard Toldrà del Conservatori Municipal de Música de Barcelona el dia 3 de març a les 19.30h. Hi haurà la participació especial de Cordes del Món, un projecte nascut a Parets del Vallès que incorpora l’antropologia als seus espectacles, a través de creacions musicals de base tradicional, jazz o experimentació. El segon concert serà a l’Escola de Música Blai Net de Sant Boi de Llobregat el dia 5 de març a les 12.00 hores.

Les actuacions s’emmarquen en la campanya d’acció humanitària engegada des de la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO i l’Associació Catalana per la Pau amb la finalitat de proporcionar ajuda humanitària urgent a les persones que arriben refugiades a Jordània i el Líban, i en la qual col·labora l’Associació Catalunya-Líban, amb el suport del Fons Català de Cooperació al Desenvolupament i de diferents ajuntaments catalans.

L’entrada als dos concerts és gratuïta i els assistents hi podran aportar un donatiu voluntari. Tota la recaptació anirà destinada a incrementar el fons assignat a la campanya.