CCOO i UGT de Catalunya convoquen demà una assemblea de delegats a Barcelona per exigir ocupació, salaris i pensions dignes

Demà dijous, 23 de febrer, a les 11.00 hores, a la Rambla del Raval, 29-35, de Barcelona, amb altres concentracions a altres ciutats catalanes

CCOO i UGT convoquem aquestes setmanes mobilitzacions a nivell de tot l’Estat per exigir ocupació, salaris i pensions dignes, en un moment, a més, de fort increment dels preus dels subministraments bàsics com l’electricitat i el gas, el que està provocant una constant pèrdua de poder adquisitiu dels ciutadans i les ciutadanes.

A Barcelona hem convocat una assemblea conjunta de delegats i delegades demà dijous, 23 de febrer, a les 11.00 hores, a la Sala de les Brigades Internacionals de la seu de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10). Hi intervindran el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros; el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego; la presidenta de la Federació d’Indústria, Construcció i Agro (FICA) de la UGT de Catalunya, Isabel Martínez; i Aurora Huega, de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya. Abans de l’assemblea, a les 10.45 hores, Ros i Gallego hi atendran els mitjans de comunicació.

També hem convocat concentracions conjuntes a la resta de Catalunya, principalment demà:
-A Lleida: 12.00 h, davant de la seu de la patronal COELL (Rambla de Ferran, 32).
-A Tarragona: 12.00 h, davant de la seu de la patronal CEPTA (Avinguda de Roma, 7).
-A Vic: 11.30 h, davant del Consell Comarcal d’Osona (c/Hist. Ramon d’Abadal i de Vinyals, 5, Edifici El Sucre).
-A Girona (dia 28 de febrer): 12.00 h, davant de la seu de la patronal FOEG (c/Bonastruc de Porta, 15).
I CCOO també convoca concentracions:
-A Granollers: 12.00 h, a la Plaça de la Porxada
-A Mataró: 12.00 h, davant de la seu de la patronal FAGEM (c/Germans Thos i Codina, 9)

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de febrer de 2017

Agenda:
Dijous 23 de febrer de 2017
10.45 hores (declas); 11.00 hores (assemblea)
Sala Brigades Internacionals UGT – Rbla. Sta. Mònica, 10. BCN