CCOO de Catalunya participarà a l’assemblea del CSIR PIRIMED a Perpinyà

Demà dijous, 23 de febrer, a partir de les 10.00 hores, al Palau dels Reis de Mallorca de Perpinyà (França)

Demà dijous, 23 de febrer, el Consell Sindical Interregional Pirineus Mediterrània (CSIR PIRIMED) organitza una assemblea al Palau dels Reis de Mallorca de Perpinyà (França), a partir de les 10.00 hores, amb presència de Katja Lehto-Komulainen, secretària general adjunta de la Confederació Europea de Sindicats (CES), i Bernard Thibault, membre de l’oficina de l’OIT (Organització Internacional del Treball).

Per part de CCOO assistirà el seu secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació i president dels Consells Sindicals Interregionals Europeus a la CES, Ricard Bellera, qui presentarà l’acte amb la taula rodona titulada “Quina Europa social?” (10.10 hores).

Barcelona, 22 de febrer de 2017

Agenda:
Dijous 23 de febrer de 2017
a partir de les 10.00 hores
Palau del Reis de Mallorca. Perpinyà (França)