17/02/2017 JORNADA “EL MOVIMENT SINDICAL I EL TREBALL DIGNE AL MÓN. ELS ODS”

Amb una especial satisfacció, CCOO de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat tenen el plaer de comptar amb la presència de la Sra. M. Helena André, directora de l’ACTRAV – OIT en el marc de la jornada: “El moviment sindical i el treball digne al món”, que es celebrarà el proper 17 de febrer.

En el context actual, la centralitat dels drets laborals requereix més protagonisme i atenció. Aquest reflex es pot veure també en la importància donada a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible núm. 8 que vol fomentar el treball digne com a alternativa imprescindible per sortir de la pobresa.

Tots aquests temes s’analitzaran en profunditat amb la presència de convidats i convidades d’excepció. Com hem dit, podrem comptar amb les aportacions i reflexions de la directora de la part de l’OIT que es dedica a les activitats per als treballadors/es; amb el director d’Intermón Oxfam, la presidenta del Consell de Cooperació de la Generalitat i una investigadora del CIDOB.

A la globalització econòmica hem de respondre amb la globalització dels drets laborals i el reconeixement al treball com a mitjà emancipador per a les persones i les famílies per poder aconseguir una vida digna.